Myslördag :o)

Idag har jag umgåtts med Maria i ganska exakt 12 timmar :o) Vi har haft en jättemysig dag, och hunnit med mycket!

*Hotellfrukost
*Slappat lite
*Flyttrensning i Marias klädkammare
*Slappat lite till
*Rask promenad Flygstaden tur och retur på 65 min (+handling)
*Fika hos mina föräldrar
*Fixat mat och ätit - god, krämig pastasallad med grillad kyckling
*Kvällspromenad på 70 minuter

Har vi varit duktiga, eller har vi varit duktiga?! Nu ska jag glida ner i soffan och kolla lite på Millenium :o)


Från kvällspromenaden...

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en härligt givande dag =D

Har bara städat själv men det räckte gott flr jag blev helt slut av det, nu bara ta det lugnt i soffan.

Ha en bra kväll/ kram

2010-04-17 @ 22:11:12
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0