"Påskfirande" i dagarna fyra...?

Gud så skön det har varit med ledighet i hela 4 dagar! Har utnyttjat detta till max känner jag. Har mest slappat och myst hela tiden! Ätit, ätit och ätit. Mat, godis, mat, godis osv. Magen står i fyra hörn! Så från och med imorgon blir det nya tag.

Har inte tränat någonting alls sedan i onsdags, gah! Men har ändå varit rätt skönt för kroppen. Har blivit en del promenader förstås, men inget mer ansträngande än så.

Roger har varit här från i fredags kväll till idag på eftermiddagen, mysigt med lite extra tid! Har träffat kompisar och umgåtts och bara haft det allmänt mysigt som sagt. En lugn, skön och slapp helg! :o) Det behöver man ibland!

Men som alltid efter större helger tycker jag det ska bli skönt med den vanliga vardagen från och med imorgon. Rutiner kring både träningen och maten känns rätt lockande nu. Man behöver nog uppehåll med jämna mellanrum för att få tillbaka suget på allt :o) Man kan bara hoppas att man inte "ställt till det" alltför mycket under ledigheten...

Ny vecka imorn (idag egentligen jue...) och nya tag! Full fart framåt mot sommaren är vad som gäller nu. Yeeehaaaa!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe, ja nu får det vara nog med godis alltså. Är trött på det nu ;P Jag har dock ganska mycket choklad kvar som jag fick på min födelsedag. Den ska P och jag få äta upp och sen ska vi köra godisförbud tillsammans. Jag vet ju att jag klarar det men det ska bli kul att se hur det blir för P ;P

Härligt med rutiner igen.



Ha en bra dag. Kram

2010-04-06 @ 11:23:57
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0