Pigga och glada idag?

Hejsan!

Hur mår ni idag? Här mås det alldeles prima! Ingen alkohol alls för min del igår = pigg och utvilad idag. Och det är så härligt! :o) Och ja, jag hade minst lika roligt på festen som de andra!

Har precis avnjutit en god påsklunch hos mina föräldrar, och om en stund bär det iväg till Falkenberg för lite trisskrap. Håll tummarna för oss va! :) En miljon eller två hade inte suttit fel. Okej, det hade nog faktistkt räckt med några tusenlappar så hade jag jublat.

Ikväll blir det lite tacomys med Maria och Anders. Roger har ledigt imorgon han också, så skönt för en gångs skull. Så vi får långhelg tillsammans :o)

Nu ska jag ta itu med bilderna från i fredags, kommer upp om en liten stund.

Ciao så länge!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0