Pump it, let's pump it...

Nyss hemkommer från 55 min BodyPump, gud jag har nästan glömt hur roligt det är! Har varit på 3 pass nu sedan förra måndagen och jaaaa, det är ju skitkul rent ut sagt! Får bli BodyPump nu några veckor upptill löpning fram till Göteborgsvarvet, och sedan är det nya och hårdare tag med styrketräningen igen. Längtar redan till det :o) Är nog bra periodisera lite och variera sig över tid!

Blev ingen morgonpromenad idag då jag somnade senare än tänkt igår, och jag vaknade jättetrött och tung i huvudet. Så jag ansåg där och då att det var mer värt sova en timme till ;o) I efterhand hade det nog inte skadat med morgonpromenad om man ser till vädret, har ju verkligen varit underbart idag! Den lilla stund man inte suttit inne vill säga...


Kommentarer
Postat av: Linda

Bodypump är ju skitkul..Fast här heter det skivstång. De är visst inte så internationella. ;o) Lycka till!! Kram

2010-04-29 @ 10:00:44
URL: http://lindaiamthestarinmylife.blogspot.com

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0