Underbar söndagskväll i vårsolen

Igår var jag som sagt först på fotboll och sedan på handboll. Förlust i fotbollen men vinst i handbollen. Jaja, man kan väl inte få allt antar jag. Även om jag var bra besviken på fotbollen :/

Men när vi hade sett så mycket idrott var vi själva sugna på att röra lite på oss, jag och min komis Maria. Sagt och gjort! Vi inhandlade lite mat i stan och sedan cyklade vi utåt på Prins Bertils stig längs havet. Det är faktiskt helt otroligt vilken underbar natur vi har här i Halmstad! Jag var helt tagen igår och är det även nu när jag ser på bilderna. Vilken lyx att få bo i en så här härlig stad! :o) Dessutom 10 minuter från stadskärnan bara, kan det bli bättre?

Kan säga att jag NJÖT av den cirka 90 minuter långa cykelturen. Även om det faktiskt är väldigt kuperat på sina ställen vilket kändes rejält i benen. Lovely!

Låter bilderna tala för sig själva! :o)

















Som sagt, en bra dag, trots förlust i fotbollen, som slutade på bästa sätt! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Underbart!! =))

2010-04-13 @ 11:35:03
Postat av: Jennie

Du det där såg härligt ut =)



Hehe det är egentligen inget roligt i de där tankarna som snurrar i skallen på mig. Fick besked igår att jag i princip måste ha mitt examensbevis i handen innan sommaren för att få jobba kvar på den skolan jag jobbar på nu. Så nu får jag jobba livet ur mig fram till sommaren helt enkelt. Funderar på om det är värt det, om jag kommer att klara det eller inte...det är MYCKET kvar att göra. Men jag måste våga satsa känner jag, det är min framtid det handlar om... Så ligger det till ;P

2010-04-13 @ 22:23:40
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0