Äntligen en tävling som passar mig!

Ååååh, äntligen en tävling som passar mig! Spark i baken har en tävling på sin blogg, där man kan vinna en plats på M&M:s träningsdag i Göteborg i mars månad!

Jag tror att en sådan dag verkligen hade passat mig som handen i handsken, foten i löpardojjan, you name it. Allting händer ju alltid i Stockholm annars, det brukar vara så på stora bloggares tävlingar.

Jag tycker att jag har tränat på så grymt bra senaste tiden, och det blir bättre och bättre. Gör nya framsteg så gott som varje dag, ser nya saker på kroppen som jag inte sett förr, muskler man inte trodde man hade överhuvudtaget. Och det är så skoj! Så för ytterligare motivation att ta träningen ett steg till, tycker jag att jag är värd att vinna deltagande på MM:s träningsdag! Jag VILL så gärna! :D

Jag trodde verkligen inte att jag skulle komma dit jag är idag, när jag började min viktresa med viktväktarna, totalt otränad, och gick ner runt 20 kg. Nu 4 år senare är jag så otroligt mycket mer tränad, och det känns och märks i hela kroppen. Jag mår så otroligt bra just nu!

Just därför tycker jag att jag är en värdig vinnare ;o)

Brukar aldrig vinna något, men tävlar heller inte så ofta då det inte brukar vara nåt som intresserar mig så mycket som det här. Så snälla - håll tummarna för att jag vinner!

För övrigt är Spark i baken en grymt bra blogg som jag läser dagligen. Alltid intressanta inlägg, och dom ligger på en lagom personlig nivå :o) Väl värt ett besök! Och jag lovar, ni kommer bokmärka den direkt ;o)

Så - in och njut nu! Spark i baken!


Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0