Galet trött

Ooooh så trött jag är idag! Förstår inte riktigt varför. Sov cirka 8 timmar inatt och jag sov bra! Sedan har visserligen dagen gått i ett då det varit mycket på jobbet som avslutades med ett drygt två timmars samverkansmöte, gissa om man är slut i huvudet efter det eller vad...

Jaja, fick iaf till 45 min på löpbandet efter jobbet :o) Var inte lika trött innan dess, utan jag lyckades tagga till på vägen från jobbet till gymmet.

Men NU är jag skittrött. Bara ligger raklång på soffan och glor på tv, men det finns verkligen inget att se.

Kan man gå och lägga sig nu?! Risken är väl att man vaknar typ 04 och är pigg då. Hmm. Får nog vänta en liten stund. Men kl 21.00 *piiiip* tänker jag ligga på spikmattan i sängen med nya Hänt Extra. Så det så.

Tummen upp för att jag sprang på bandet idag!

Kommentarer
Postat av: Ina

Är du vaken nu?;)

Sprang eller gick du på löptbandet? Hurtis :)



Kram

2010-02-17 @ 10:44:39
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0