Gooood morgon!

Vaknade pigg och utvilad idag vid 09-snåret. Så härligt! Har faktiskt redan ätit frukost och ska strax ut på en... eh.... härlig vinterpromenad. Ja, det har kommit mer snö i natt. Suck och stön. Men - det är fint att se på i alla fall! Och rätt mysigt när man är ute och går också, nu när det ligger rätt orört :o) Ska på BodyPump om ett par timmar, har inte varit på det på läääänge, men blev sugen den här veckan. Kan nog vara bra slänga in nån gång i månaden kanske. En av mina favvoinstruktörer som har det idag med. Lucky me!

Veckans lördagsfrukost :)



I eftermiddag blir det lite shopping i stan med mamsen. Eller shopping och shopping, jag hade inte tänkt shoppa något. Men titta i alla fall :o) Har inget sug alls av att shoppa kläder för tillfället, vilket jag finner mycket märkligt med tanke på att det, efter träningen, är typ det bästa jag vet. Men känner mig duktig som håller i pengarna, man behöööööver ju inte göra av med dom ;o)

Ni får ha en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Ina

Vad mysigt :)



rätt lamt med snön.. men faktiskt mycket bättre än barmark med/utan slask. Nu när vi var iväg så fanns det inte en snöflinga, +5 grader (höll på å dö av värmeslag med mina nikesneakers + raggisar i) MEN GRÅTT och småduggregn hela tiden. Rätt deprimerande väder faktiskt där borta. Snön lyser ju upp mer, men jag HATAR kylan!! =)

2010-02-13 @ 10:54:19
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Matilda

Tyvärr så var det inte lika billigt, men jag skyller på att jag jobbar på Stadium och att det blir lite billigare då :)

Vem var det som höll i Body Pump passet på SATS idag? Det enda jag kan sakna med SATS ibland är instruktörerna, framförallt Mattias som håller i spinningen och Louise... Är hon tillbaka igen?

2010-02-13 @ 12:11:37
URL: http://mrantala.blogg.se/
Postat av: Jennie

Mm den där frukosten ser ju supergod ut =)

Synd att man är känslig mot laktos...visst finns det laktosfri yoghurt och grejer men det är ju så sjuk dyrt alltså... Jaja, gott ser det ut att va iaf =)



2010-02-13 @ 20:16:58
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0