Gooood morgon!

Uppe med tuppen idag känns det som :o) Ska iväg och jobba 7 mil norrut idag! Först jobba på förmiddagen och sedan utbildning på eftermiddagen. Kul när det händer något i jobbväg utöver det vanliga som bara flyter på! Men det gör att jag får gå hemifrån mer än 30 minuter tidigare än vanligt, joooobbigt!

Hade dock svårt somna igår, fattar inte varför för jag var verkligen trött. Sedan vaknat x antal ggr under natten. Men men jag piggnar väl till snart.

Ikväll ska jag ligga på spikmattan så kanske jag somnar bättre :o)

Sitter här med min suuuuupergoda frukost! Kesella mixad med Proviva blåbär och osockrade havreringar. "Träningsfrukost" á la Roger. Mums! Äggen står på plattan att ha med som mellanmål under dagen. Lite knivigt när man är borta hela dagen.





Ikväll blir det rygg och triceps - läääääängtar!

Ni får ha en trevlig måndag!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Woho vad snygg din blogg blivit nu då ;o) Jättesöt...

2010-02-08 @ 07:24:59
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0