Jaaa!

Ah, det gick sjukt bra på träningen idag! Jag bara älskar såna pass! Man känner sig stark och pigg i kroppen och man bara kör på med 110 % fokus! Träffade Hanna när jag kom till Sats som skulle på core, blev också sugen, brukar ju inte vara på gymmet så tidigt att jag hinner gå på det passet. Det fanns platser kvar så jag hoppade in på det. Så dagens träning blev:

Rygg + triceps = 50 minuter
Core = 30 minuter

Jag ökade vikt och/eller gjorde fler reps på ALLA övningar, både rygg och triceps! Vart kom det ifrån liksom?! Hade bara jättemycket energi och det bara flöt på - det är så jäkla underbart när det blir så! Man blir så sjukt sporrad till nästa pass!

Imorn blir det beeeeeeen! Skippar magen som jag brukar köra tillsammans med ben då jag körde core idag. Tänkte få till en liten powerwalk imorn också :o) 

Nu ligger jag och slappar i soffan med datorn i knät, Biggest loser rullar på TV:n. Otroligt vilka förändringar dom genomgår där! Visst får dom verkligen kämpa hårt - men samtidigt får dom all hjälp man kan tänka sig med både mat och träning. Undra vad man själv hade kunnat åstadkomma med den hjälpen? Hade varit sjukt kul prova! Haha nu sitter jag dessutom och fäller några tårar då man ser så snygga dom har blivit, samt att de får träffa sina anhöriga. Sedan är det Outsiders. Idag är det bl a en tjej som inte klarar av att vistas i närheten av feta människor. Hon får panik bara hon närmar sig och tänker på det. Eeeeh?! Okej.... Verkar inte riktigt friskt och hon kan säkert inte hjälpa det, men ändå. Verkar rätt sjukt om jag får säga det själv. Sedan ska det också vara med en kvinnlig 53-årig bodybuilder, det ska bli kul se :o)

Oj, sen är det ju spårlöst kom jag precis på! Ojoj, då får fler tårar rulla... :o)

Hoppas ni har en skön och trevlig måndagkväll!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

hihi jag fällde också en tår till biggest loser idag och har orecis tittat klart på outsiders ;)



Bra pass du fick till idag! Kram

2010-02-01 @ 20:59:24
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: H

jättetrevligt att träffas o kul att du följde med på coren... sen var ju tanten alldeles för närgången, jag har alltid otur att få såna bredvid mig!

2010-02-01 @ 21:43:16
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0