Jag utmanar er!

Från och med måndag ska jag köra efter ett träningsprogram som "lovar" att man klarar 100 armhävningar efter 6 veckor. Ska bli skitkul och intressant :o)

http://hundredpushups.com/

Sååå - vilka är med mig?! Hade varit jättekul om vi kunde vara några som kör tillsammans! Ja inte rent fysiskt tillsammans då kanske, haha, men rapportera här eller så?  

Jag gjorde det initiala testet igår kväll och klarade 15 st. Börjar på måndag och tänkte köra på måndagar, onsdagar och fredagar. Wohoooo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag kan vara med dig i tanken :-) Min man har precis börjat med det programmet, för bara några dagar sedan så jag är ju nästan där, bara att jag inte gör armhävningarna själv.



Ett tag funderade jag på att hänga på men jag beslöt mig för att avvakta och se hur det går för mannen.



Att göra 100 armhävningar känns inte som ett mål när jag inte ens klarar en enda på tårna, får nog tappa några kilon till först, men sen så!



Lycka till iaf!

2010-02-19 @ 16:12:31
URL: http://www.partypinglan.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0