Mysdag :)

Maria har varit här sen i förmiddags, har haft det jättemysigt. Ätit gooood brunch och sen städat lite, tack Maria för hjälpen med disken ;o)

Låg på varsin del av soffan under filten och tittade på Vingar av glas. Tycker den är så himla bra! Var längesen jag såg den så det var dags nu.

Blir en vilodag idag, bara en liiiiite kort promenad bort till stationen och möta moster och kusiner som ska sova här till tisdag, de har ju sportlov. Kul!

Lite bilder från brunchen kommer här.









Mums säger jag bara! Mina gäster har med sig Wii - weeeehoooo! :o)  Kul! Min kropp behövde nog den här vilan idag, har känt mig rätt sliten i veckan faktiskt, och rätt bra träningsvärk både igår och idag.

Men - imorn är det back to the gym igen såklart! :o)

Kommentarer
Postat av: Ina

Meeeeen vad mysigt ni verkar ha haft det! Ligga i varsin del av soffan, kolla på film(eller vad det nu var) och bara götta sig! Goos=)

2010-02-21 @ 16:26:55
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0