Outfit på dagens dop =)

Just ja, en outfit från dagens dop skulle jag ju slänga upp också. DOPKLÄNNING höll jag på att skriva som rubrik, hade blivit liiiite fel kanske :)

Det var ett jättemysigt dop. Tog kanske 20-25 min i en liten söt kyrka i Hyby, som ligger ungefär vid världens ände precis som det låter ja, i den skånska myllan. Fick litei snittar, ostbollar och nån sorts bål när vi kom fram till deras hus, och sedan god soppa och massa hembakt gott bröd till lunch. Lite oväntat, men superbra! Slår ju smörgåstårta och annat trist med hästlängder! Mums så gott! Tårta till kaffet, jättefint dekorerade, attans att jag inte tog kort på dem.

Jaja, här kommer i alla fall bilden. Togs när vi kom hem, jag var galet trött. Ser ut som en liten flicka, haha, men är jättenöjd med klänningen! Kanon nu till strumpbyxor, stövlar och något över upptill, och perfekt till sommaren utan strumpbyxor och med bara ärmar. Lägger upp en urusel bild när jag har jackan på mig också, även om kvaliteten på mobilbilden är skit så ser man ju i alla fall hur kläderna ser ut =)



Och så den urusla mobilbilden:


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur snyggt som helst ju..

2010-03-01 @ 01:39:54
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0