Rygg + tricpes på schemat

Japp, rygg + triceps stod på schemat idag. Och ja, fixade lite ökning som vanligt nuförtiden. Det går ju i perioder - men för tillfället går det fort framåt och jag kan öka mest hela tiden. Antingen fler antal reps eller mer vikt på nästan alla övningar idag också. Wohooo! :o)

Fuskade lite med maten ikväll, jag orkade inte laga nåt och märkte på vägen till gymmet att jag glömt plånboken/pengar idag igen. Så inget Hemköp blev det heller.

Så det blev kesella mixat med fun light jordgubb + havreringar. Så galet krämigt och gott! Mmmm, helt klart ny favorit! Nu ska jag äta två knäckebröd med leverpastej. Gottit.

Nu ska jag göra mig iordning och lägga mig i pausen i Spårlöst och se klart i sängen. Har som mål att släcka lampan kl 22 idag och somna omgående. Om det funkar? Det får vi se. Är trött men ändå full av energi rent mentalt efter ett grymt gympass. Snacka om ett det tar energi på ett sätt men ger på ett annat sätt!

Imorn börjar "min" elev på jobbet - kul!



Alltså, vet inte hur många gånger senaste månaderna som jag har varit sååå nära att gå hem med dessa från gymmet?! Det är inte bara fult utan blir ju dessutom snorhalt. Men än har jag klarat mig :o) Men med lite hjälp ibland från tjejerna i receptionen hahaha.

Puss & natti!

Kommentarer
Postat av: Caisa

hur fixade du din designe så snygg?? vad använde du för programm att göra de på? (:

Kram!

2010-02-08 @ 21:36:37
URL: http://caisabinnberg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Äh jag bara gjorde det nu...jag gav henne adressen. Vi har ändå börjat prata lite smått om sånt som jag skriver i bloggen så det kändes okej. Tänker dock inte lämna ut den till fler...funderar dock på min mamma, hon skulle nog bara inspireras av den. Men jag vet inte. Känns helt okej nu när hon har börjat läsa den iaf...spännande att se vad hon tycker!



Sov så gott! Kram

2010-02-08 @ 21:49:55
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: H

haha... hade velat se dig gå ut från gymet i de där... :)

2010-02-08 @ 22:03:50
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0