Söndag 7/2

Kan inte fatta att vi redan har avverkat en vecka i februari! Tiden går helt galet fort.

Blev ett helt okej pass på gymmet idag också, men inget sådär wow som det blir ibland. Det var visst en annan tjej som hade core och körde inte det vanliga passet utan ett eget, det var sådär. Visst var det jobbigt och säkert effektivt men njae, jag gillar det andra bättre och blev lite besviken. Testade mina nya skor på bandet efterråt, dom var sådär. Har så svårt hitta bra skor, men dessa trodde jag skulle vara bra. Men men, får testa några gånger till kanske innan jag kan uttala mig ordentligt på om dom passade mig :o)

Senare kommer en träningssammanfattning av veckan, men kan redan säga att jag är sjukt nöjd! 5 pass på Sats + massa raska promenader = helt enligt planen!

Nu ska jag iväg till en kompis om en liten stund för lite bebismys. Och mys med kompisen också förstås ;o)

Puss!

Update: blev inget då hon mådde dåligt, stackaren. Så vad ska jag nu hitta på? Jag är uttråkad. Finns inget att se på tv heller. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag bytte från SATS till FORM i slutet av november och är riktigt nöjd med mitt byte. Nu kör jag mycket spinning och de har mer pass så det var en anledning, jag har endast 5 min till FORM och det är ett stort plus :)



Fick du hjälp när du köpte skorna? Har du stått på spegellåda? Om inte så ta hjälp av någon som kan det bra, hos oss är det bäst att handla i veckorna när det är mindre kunder i butiken. Men som du själv sa, ge dem ett par gånger innan du dömmer ut skorna :)

2010-02-07 @ 17:57:52
URL: http://mrantala.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; åh, tack för tipset!

2010-02-07 @ 19:22:46
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0