Allt flyter på :o)

Japp, just nu är jag väldigt mätt och belåten. Har mycket energi och humöret är på topp! Men det kan svänga fort så bäst hålla i denna känslan ;o)

Ah, vet inte hur jag ska göra med träningen idag. Hade tänkt köra bröst + biceps + axlar idag, bodycombat imorn och sedan ben + mage på fredag. Men känner fortfarande av lite träningsvärk i axlarna. Men samtidigt brukar det försvinna när man värmt upp och är igång. Vill helst inte köra överkroppen dagen efter combat för där använder man ju överkroppen mycket. Ah, svårt svårt.


Blir nog ändå så att jag kör bröst + biceps + axlar. Känner jag att det inte går pga träningsvärk så kör jag ben istället när jag väl kommer dig.


Vet inte vad jag vill med detta babblet, men någon kanske har nån synpunkt där ute :o)

 
Nu är lunchen slut - back to work!


Kommentarer
Postat av: Esroth

Kötta kötta! :D

2010-01-13 @ 16:35:34
URL: http://esroth.com
Postat av: Jennie

Ja, kvällen har varit bra. Jag har inte gjort ett skit sen jag kom hem från jobbet. Jag landade i soffan och här har jag suttit sen dess ;)

Jag hade ju redan tränat hårt idag så det var ju inget tvång med en PW...



Har du tränat idag?

2010-01-13 @ 22:21:48
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0