Årets första gympass :)

Körde årets första gympass idag, på jobbet tillsammans med Roger. Kul träna ihop, det har vi bara gjort en gång tidigare! Skönt ha nån som pushar en till att ta tyngre och som passar vid bänkpress :) Körde bröst + biceps + axlar. Roger skulle köra igenom kroppen lite lugnt men blev ändå så att han körde mitt program istället ;o) Lite tyngre vikter då förstås, men annars samma.

Har även blivit en 60 min rask promenad idag, jag, Roger och Maria. Riktigt kallt runt -10° idag också, men lite mer vind så det bet rejält i kinderna.

Just nu står det -11,1° på min termometer, brrr. Är proppmätt, har ätit tacos till Johan Falk för ett par timmar sedan. Gott gott. Fjärde Falk-filmen, oho va dom är bra! Kan jag verkligen rekommendera! Lagom långa också, runt 1,5 timme styck. Jag sitter som på nålar haha, spännande, spännande!

Imorn tänkte vi laga lite mat till matlådor här så man har inför veckan, så skönt ha sånt färdigt. Blir nog en promenad också. Jag har fortfarande en fruktansvärd träningsvärk i både framsida ben, baksida ben, rumpan och vaderna. Jag känner mig som en gammal pensionär när jag ska resa mig upp, jag kan knappt stå rätt då. Men när jag rört på mig ett par minuter så mjukas kroppen upp, så det går t ex jättebra att promenera bara man har gått ett par minuter. Undras hur det känns i överkroppen imorn :) Älskar träningsvärk!

Nu blir det snart sängen här känner jag, trött som attan. Roger ska visst göra nåt med sitt spel en halvtimme, lägger mig och läser så får jag se om jag har lyckats hålla mig vaken till han är klar eller om jag knoppar in tidigare.

Natti natti!

Puss & Kram

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0