Beslutsångest.nu

Oh, har haft beslutsångest en stund nu på eftermiddagen. Har haft småont i halsen under dagen, men ignorerat det lite lätt ;o) Men nu har det tilltagit lite på eftermiddagen, känner mig lite småvarm också och lite rosig om kinderna. Ah, det är så störigt när man verkligen vill träna.

Men känner samtidigt att jag kanske ska lyssna på kroppen, halsont, varm och rosiga kinder är inte helt optimalt inför ett hårt gympass kanske. Men bläk vad trist.

Ingen ångest, ingen ångest, ingen ångest. Vila, vila, vila. Lyssna på kroppen, lyssna på kroppen, lyssna på kroppen.

Bankar in att det ÄR okej att ta en vilodag idag när jag mår lite småkrassligt.

Så nu har jag bestämt mig. Vila blir det. Ska först en snabbis och handla hem lite bra mat inför veckan. Blir bra det här. Får ändå ihop mina pass, om jag inte blir sjuk nu vill säga. Men det planerar jag inte att bli ;o)

Håll tummarna för att lite vila idag gör susen och jag är pigg igen imorn! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Helt rätt val tycker jag! Mitt gick över ganska snabbt i veckan när jag kände mig ungefär likadan. Jag behövde bara vila en dag så försvann det!

Håller tummarna för att det försvinner hos dig också! Vi vill ju inte bli sjuka nu ;)

Vila på! Kram

2010-01-25 @ 18:33:52
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: H

så det var därför jag inte träffade dig på gymet i eftermiddags. Krya på dig nu så får du köra hårt när du mår bra igen! :) Kram

2010-01-25 @ 19:54:23
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Linda

Krya på dig hoppas det går över snabbt så du inte missar så mycket träning. Kram

2010-01-26 @ 10:53:59
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0