Dag 1 av 2 på loppis gjord :)

Hm, ja den här dagen har varit intressant. Minst sagt. Det är grymt kul stå på loppis och se folket som är där. Särskilt de andra som står där och säljer, det är en... ja, vad ska man säga, enviss sorts människor? Ja så kan man nog säga. Det var vi och ett bord till typ som var där bara för en helg, resten har sina bord uppdukade där varenda helg. Det var inte så jättemycket övrigt folk i omlopp, men tycker ändå att vi fick sålt en hel del! Över förväntan, så jag är jättenöjd. Vi står ju där även imorgon, hoppas på att bli av med mina böcker då. Trist släpa hem det igen.

Blir ingen EFIT (Ett Foto I Timmen), men här kommer några foton i alla fall :o)


Dessa har jag bl a kvar till imorn.


Mitt söta kusinbarn Olivia som var med :)


Olivias del av bordet. Just detta är kvar till imorn, men hon fick sålt en hel del barnböcker och barnspel.



Lunch hade vi självklart med oss - jag åt en sallad från Stantons i Falkenberg. Mumma! :)

Jag har grym träningsvärk i både överkroppen, benen och magen :) Körde ju bröst + biceps + axlar i onsdags, bodycombat i torsdags och ben + core igår. Så ja, det känns i kroppen och vilodagen idag gjorde nog ingen skada, tvärtom ;o)

Klockan är nu strax innan 19 och det känns som den är 22, minst. Ligger i soffan med datorn i knät, spelar lite poker och tittar på High School Musical 2, hahaha. Ska på musikalen om en dryg månad, så tänkte det är roligast se filmerna först. Tja, de är väl sådär. Men musikalen med Kevin Borg är säkert skitbra :D

Får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna, är som sagt trött i både kroppen och huvudet efter en lång dag.

Trevlig lördagskväll på er!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Caisa har hyrt high school musical-filmerna o glor på dom oxå:)) (hon skulle lånat olivias men det var visst redan utlånade hi hi)

Vi kanske kommer ner med jobbet imorgon få se. Kram

2010-01-16 @ 21:11:25

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0