Det man inte har i huvudet...

... får man ha i benen! Var supertaggad inför gymmet i eftermiddags, men vilket snöoväder det är/var ute! Bestämde mig för att ta bussen från jobbet till Sats istället för att gå som planerat. Meeeeen, självklart var ju bussen sjukt sen. Så vad göra? Jo gå såklart. Jag vägrar ju stå och vänta på en buss i 15 min för att åka i 10, när det tar 30 min att gå. Började ploga mig framåt genom snömassorna (okej, aningens överdrivet kanske) i blåsten och det gick ju rätt bra! Kom fram till Sats och börjar klä om. Oh no, glömt ena skon?! Hur gick det till?! Jaja, var bara att traska hem och hämta den, i det uuuuuunderbara vädret. Tur man bara har 5 min gångväg mellan hemmet och gymmet.

Så till sist kom jag igång med träningen lite senare än tänkt och 40 min promenerande. Och det blev ett SUPERBRA pass! :D Nu radar de grymma passen upp sig på löpande band och det är sjukt kul! Kunde öka på ett par övningar och kände mig stark. Nu är jag helt slut i benen, och framförallt i rumpan! GOTT! :o)

Blir lite kvällsmat nu i form av omelett och svampstuvning, mums!

Vad har ni som läser här tränat för kul idag? Gick det bra? Det är så härligt höra om andras pass :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh min träning gick ju så himla bra idag men det har du säkert redan läst i min blogg. Jag är iaf sjukt nöjd. Imon blir det iaf en PW med en vän och sen får vi se...skulle gärna vilja hinna med nåt mer...

2010-01-27 @ 21:57:18
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0