EFIT?

God morgon!

Nu drar jag iväg till loppisen, håll tummarna för att jag inte har alltför mycket med mig hem igen! Det blir därför ingen träning idag, men det skadar väl inte med en vilodag :o)

Därför funderar jag på att lägga upp en EFIT ikväll? Vet att det var populärt för ett bra tag sedan, men vet inte om folk fortfarande gör det? Jaja, JAG ska i alla fall försöka göra det ikväll. Så kom tillbaka och kika om du vill se min dag i bilder! Kan bli hur kul som helst. Eller hur tråkigt som helst. Den som lever får se :)


För er som bor i Halmstad och är sugna på lite lopps på Snöstorps marknad idag och imorgon kl 10-15 ;o)

Ni får ha en trevlig lördag!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Ina

Efit? Vad är det?=)



Håller självklart tummarna att du får sålt ALLT idag =)

2010-01-16 @ 13:23:13
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Ahaaa!! Nä va coolt, det är klart att du skulle ha gjort! Ett foto i timmen låter roligt :)

Fick du sålt mycket? Var det roligt? Möe folk?

Naaaaw, va söt du är! Hihi.. :) Jag hoppas jag kommer ha energin kvar att uppdatera mera framöver. =)



Eheee.. tog 3 tabletter vid 12-tiden och 2st till vid 14-tiden. Jag tror jag vet hur dt känns att vara påtänd tror jag. Kände mig väldigt konstig på gymmet... För att inte tala om efteråt. Men denna konstiga känsla har jag haft några ggr tidigare av samma skäl: Illamående efter att ha svept en Gainomax. Jag trodde jag skulle spy.. mådde så illa och trodde inte jag skulle klara av att köra hem igen på minst 1 timme. Svepte i mig sista halvan av vattenflaskan .. gick på toa(like you care;)).. och på väg ut ur gymmet så blev jag mig själv igen :S

Hur sjukt som helst!! Vet inte om de 2 sista faktorerna gjorde att jag blev bra "bara sådär".

Skitsamma.. :P



Berätta nu om dagen som vart!!=)

2010-01-16 @ 18:03:57
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0