Freeeeedag!

Yes, va härligt att det redan är fredag igen! Har hunnit med mycket idag faktiskt. Grymt skönt sluta 12.30 på fredagar :o)

Har gått en cirka 75 min rask promenad, städat, tränat ben + core, plockat ned massa saker från vinden att sälja på loppisen imorn + samlat ihop allt. Även ätit middag inkl efterrätt med Maria här. Hon hjälpte mig med vinden, puh :) Just ja, tvättat har jag också gjort. Till loppisen kommer jag ha med mig drygt 60 cd-skivor, ett par dvd-filmer, x antal pocketböcker och lite småkrafs. Hoppas några vill köpa skiten. Just ja, mina pjäxor, ett ADSL-modem och lite barnböcker är också nedpackade.

Visst är jag bra ibland? ;o)

Körde ett snabbt pass ben idag, bara fyra övningar men tuuuungt :o) Hade inte så lång vila mellan så tog väl en 30 min ungefär. Speedy Gonzales! Därefter 30 min core-pass. Gud vad jag måste träna det oftare, det var sjukt jobbigt! Och man känner verkligen att det tar på magen, ja runt hela bålen. Och det skadar ju inte direkt ;o)

Det blir tidigt sänggående, är trött i både huvudet och kroppen efter en lång arbetsvecka. Ska bli sååå skönt lägga huvudet på kudden och sova om en stund. Om jag nu får sova hela natten i natt. Natten till idag var polisen inne hos grannarna igen, suck. Kom vid 02.30 och stack vid 03.30. Jag bara flög upp ur sängen när jag hörde allt bankande i trappan. Lät som att någon ramlade nerför trappan, men nej det var bara fyra poliser som kom uppklampandes med sina kängor på sig. Tittade ut och en polisbuss + en polisbil på gården. Suck, suck. Tack för det uppvaknandet! Sen kunde jag omöjligt somna om igen, var nog vaken knappt två timmar där från 02.30 till 04.30. Kul när man ska upp strax efter 06.

Jaja, hoppas bara att jag får sova i natt :o)


Vår fantastiskt goda efterrätt ikväll, massa god frukt i ugn + lite vaniljkesella. Mumma!

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Ina

Åh va god efterrätten såg ut att va :)

Haha, jo det var full sjå där igår efter jobbet. Skulle lägga mig och vila efter maten och leka med iphonen lite... STENDOG och vaknade vid 23.15 när Daniel skulle lägga sig. Jag hade ju somnat med kläder och linser ochhela kittet. Så det var ju bara att gå upp och få den proceduren avklarad. Böh. :)



Gud va redig du var igår då!!! Inför loppisen, träning.. måste vara görgött att sluta så tidigt en fredag ja :) Vad spännande med loppis! Berätta gärna sen om hur det gick. "Den enes skit är den andres guld".



Ahaa! "Vanlig" färdiggrillad kyckling från affären typ? :)

Hur går det förresten med ProPointsen? Får du bra resultat?=)



Ha en härlig dag på loppisen så hörs vi när du kommer hem sen :)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-01-16 @ 09:25:42
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: H

shit vilken träningsvärk jag hade igår, lördags, efter coren... :) kul att vi tränade tillsammans! Imorgon, måndag, och på fredag är jag inbokad på core igen! Kanske ses vi? Kram

2010-01-17 @ 17:55:46
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0