Gymtajm :)

Nu har jag varit ute och promenerat rask och pulsat i snön i drygt 90 minuter - oho. Jobbigt som f-n där det inte var skottat. Hur ska jag orka köra ett benpass på gymmet om en stund?

Sitter och laddar om med lite mellis. Knäcke med mjukost och en proteindrink. Och lite kosttillskott. Så jag är redo om en stund igen :o) Blandade två proteinpulver Whey-80, mintchoklad och banan. Mmmm mumma blev det!

Ska läsa ikapp lite träningsbloggar - sen på det igen! Ut i snön det vill säga, för att ta mig till gymmet. Skönt det tar 5 min gå dit bara.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad skönt att ha gymmet så nära...blir kanske lite lättare att ta sig dit de dagar det känns jobbigt ;P

Men du är ju inne i ett bra stim nu så för dig är det väl inga problem ;) Have fun!

2010-01-06 @ 16:38:23
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: ina

BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!!! (visar ett levnadstecken:))

2010-01-06 @ 20:27:59
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0