Hjälp!

Ska klippa mig på fredag och jag vet inte om jag ska klippa luggen eller inte. Klippte lugg för några år sedan och hade det ett bra tag, men nu har jag låtit den växa sista året typ, den är strax nedanför hakan nu *skratt*. Men åh så svårt?! Måste vara dagens I-landsproblem. Vad tycker DU?

Först två lite äldre bilder (typ två år) med lugg:





Sen två lite nyare bilder, utan lugg:





Åh det är svårt, svårt, svårt. Det är skönt kunna få håret bakom öronen, speciellt när man tränar, men samtidigt tränar jag ofta i hårband... Det är jobbigt att få till luggen varje dag, lättare som det är nu. MEN samtidigt, det är rätt trist som jag har håret nu, kanske dags göra nån förändring? Vill samtidigt inte krångla till det så det blir jobbigt att sköta varje dag. Suck. ARGH! Hur svårt kan det vara?! Vilket svammel.

Så - vad tycker DU?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hmm vad svårt. Du passar bra i båda tycker jag! Men om du klipper lugg så växer den ju alltid ut igen om det är så. Jag sätter alltid upp min lugg när jag tränar och det går skitbra =) Annrs väntar du till nästa gång du klipper dig med att bestämma. Eller så frågar du bara frisören vad han/hon tycker imon och så kör du på det beslutet!? Blir nog bra vilket som!

2010-01-27 @ 22:00:19
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Linda

Jag tycker du passar skitbra med lugg...Men det är ju du som ska ha det ;o)

2010-01-28 @ 14:01:04
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Caisa

Det ar fint vilket som men lugg kanske! (:

2010-01-28 @ 19:58:46
URL: http://caisabinnberg.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tycker du passar superbra i lugg! Ramar in ansiktet fint! =)

2010-01-29 @ 10:42:04

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0