Inte bara positivt med snö tydligen...

Blev ingen spelkväll dessvärre. Det snöar fortfarande! Radion har brytit programmen konstant med prat om avåkningar hit och dit längs bl a motorvägen - så de som skulle komma från Falkenberg vågade inte chansa. Jaja, dom hade ändå inte haft en chans, känner på mig att jag hade utklassat alla idag ändå så ;o)

Har ändå ätit hos mina föräldrar, och så har det blivit 2 raska promenader. Inget ont som inte har nåt gott med sig, hihi. Heeeeelt underbart promenera ute i sånt här väder! Jag är helt lyrisk. Visst, jag förstår att ni som bor uppåt landet med snö mest hela vintern är lite trötta på det, men här är vi ju inte särskilt bortskämda med snö. Definitivt inte dessa mängder :)

Testade mina nya broddar idag också, gud så grymt bra! Fick verkligen upp hastigheten på promenerande trots väglaget, härligt!



Och nej, jag kunde inte låta bli! När vi var ute och gick så var det stora partier med helt orörd snö. Kan man låta bli då eller?! INTE JAG!



Haha, ser gigantisk ut på bilden! Kolla så fin snöängeln blev! :o)




Undra när det snöade såhär mycket i Halmstad senast. Vet att det var en del snö förra året, men inte alls så här mycket. Och för 3 år sedan var det snö i februari ett tag, men inte såna här mängder! När jag kom ut från jobbet idag så höll de på att ploga för fullt, de hade redan fått upp en hel hög. Tur man inte tog cykeln imorse :) Men visste ju att det skulle snöa typ hela dagen. Hemma på min gård hade de dock inte börjat än när jag kom hem. Men förstår dem, det snöar ju fortfarande så what's the point liksom.



Utanför jobbet.

Oj, känns som att allt har handlat om snö, snö och snö igår och idag! Haha, sorry!

Imorn är det ledigt igen, så underbart! Har tänkt passa på vara ute i dagsljuset på dagen och promenera, samt träna, städa och kolla på vinden/källaren efter saker jag ska sälja på loppis nästa vecka.

Låter som en bra plan, inte sant? Imorn är det benen som ska köttas på gymmet :D Och mage. YES!

Tack för alla kommentarer till förra inlägget, jättekul när ni kommenterar. Ser ju att det är en del inne och läser, men som inte kommenterar ;o)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ojoj, vad mycket snö ni verkar ha fått =) Jag är som du...jag bara älskar snö och speciellt själva snöandet...så mysigt, så lugnt. Blev faktiskt lite lugn när jag promenerade till och från tandläkaren idag (hatar det annars, var skitnervös).



Synd att det inte blev något spelande men det är ju som du säger...inte värt att riskera nåt för...



Jag har haft feber nu ikväll (av tanden antar jag) men jag hoppas att jag är fit for fight igen imon... Då ska jag träna, måste kolla om gymmet är öppet... Kanske det är ;P

Låter ju som om du har en riktigt bra plan inför morgondagen... Jag hoppas kunna plugga lite imon också, det skulle verkligen behövas ;P



Men nu väntar sängen...kramar

2010-01-05 @ 23:38:45
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0