MM eller EM?

Åh. Varför ska Mästarnas mästare vara samtidigt som handbollen? Beslutsångest.nu.

Blir nog att bänka sig framför handbollen och kolla Mästarnas mästare i efterhand :o)

Äntligen lite rolig sport på TV. Hejja, hejja!

Nu blir det snart lite god mat hos mina föräldrar innan jag ska traska hemåt och slänga mig i TV-soffan. Skönt med vilodag. Eller förresten, jag sprang ju imorse, så någon riktig vilodag blev det ju inte :P


HEJA SVERIGE! HEJA SVERIGE! HEJA SVERIGE!


Mitt kusinbarn Philip i Turkiet juni -08. Härlig bild :o)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja visst är det bättre att äta lagad mat på kvällen men ibland är det bara så smidigt med yoghurt och macka, eller ägg. Men man kanske borde äta en omelett aller nåt iaf...lite varm. Jaja, jag ska skärpa mig på den punkten!



Sov så gott! kram

2010-01-19 @ 22:20:03
URL: http://metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0