Myslördag :)

Har haft en mysig och lugn lördag :) Var ute och gick i 90 minuter innan lunchen, härligt! Cirka -4° och sol, lite vind men inte så värst. Riktigt skönt, så får man dessutom se lite av staden också när man är ute. Bl a slottet, som jag för övrigt tycker är skitfult haha.


Slottet


Turning Torso på håll

Gillade faktiskt gå på bio på eftermiddagen! Man märker ju ingen skillnad inne på bion, och det är fortfarande sen eftermiddag/tidig kväll när man kommer därifrån :o) Filmen tycker jag var rätt bra! Bättre än tvåan, ungefär lika bra som ettan. Inte så dryg som filmer på över 2 timmar har en tendens att vara.


Klart man ska ha läsk (cola zero) och popcorn när man går på bio!

Vi har bjudit några kompisar på riktigt god mat ikväll. Kyckling med persika, åh det är så sjukt gott! Inte helt onyttigt heller med 4 % grädde. Brände gott i munnen/magen hehe.

Är ju verkligen INGET på TV idag, det är helt galet vilken skit dom visar. Sitter och slappar framför datorn och spelar lite poker. Kul :)

Hoppas ni haft en bra lördag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Lät som en bra lördag!



Ha det gött! =))

2010-01-09 @ 21:49:12
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha...ja jag gjorde ju riktiga fynd i min frys idag...det kan jag nog hitta på en del gott av ;) Hoppas att du hittar något du också ;P



Mm...blåbär är riktigt gott att ha på havregrynsgröten...det räcker med några stycken om man kokar dem tillsammans med gröten...då räcker de jättelänge ;) Så brukar jag göra iaf! Mumsigt!

2010-01-10 @ 00:33:59
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Rebecca Utan Räkor

-4?



Nästan exotisk hetta ju.

Här hade vi väl minst en 500 minusgrader. (-19)

2010-01-10 @ 01:25:52
URL: http://alltutom.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0