Nyårsafton 2009

Hade en helt underbart, härlig dag igår! Tänkte visa med lite bilder :o)

Först körde jag en cirka 60 minuter rask promenad i 10 minus, strålande sol från en klarblå himmel och med lite snö här och var. Magiskt!







Därefter var det dags för gymmet, jag som hade längtat så!! Yeeeey, ben och magen. Gillar köra ben! Körde någon ny övning både för ben och magen. Grym träningsvärk idag! Galen träningsvärk skulle jag vilja säga.

Hade sån jäkla överskottsenergi så jag gick ut en rask runda till på cirka 60 minuter. Solen var inte kvar men det ar lika skönt för det, graderna hade ökat lite så var runt 6 minusgrader bara.

Efter det väntade säsongens första semla. Rätt välförtjänt om jag får säga det själv ;o)





Riktigt god! Mammas hembakade :o)

Roger kom och vi gjorde oss iordning för kvällens nyårsfirande som skedde på Fyllinge! Hade jättekul med mycket skratt. Jag var nykter och körde, men hade jag mindre roligt för det? Nej! :o) Hade skitkul rent ut sagt.









Spelade Buzz, tyckte det var sådär... Kanske för att jag typ inte kunde nånting?! ;o) Hahaha.



Fullkoncentration, tävlingsandan kändes i luften. Sedan var det äntligen dags för kvällens höjdpunkt, tolvslaget!





Gott f*cking nytt år!!! Haha. Janne lyckades inte se så arg ut som Sara, hon ser ju galet kaxig ut!

Vi spelade Party Alias efter tolvslaget, och jag tycker det var riktigt roligt! Galet så mkt man skrattade ibland. Är ju så lätt när man sitter i andra laget, men när man själv ska gissa blir man så stressad att man missar enkla. Men måste ändå säga, att jag, Roger och Sara krossade dom andra stort! ;o) Vi var grymma!



Gott Nytt År älskling!



Som sagt, det var en riktigt bra kväll med härliga vänner! Det gör vi gärna om! Tack Sara, Niklas och Malin som fixat en kanonbra kväll. Idag åker Sara tillbaka hem till Norge ;o( Men snart flyttar hon förhoppningsvis hem till Sverige igen. Snart, snart, snart hoppas jag!!


Idag är det 100101 - hur sjukt ser inte det datumet ut?! Galet. Men jag och Roger har vägt oss, mätt oss och tagit foton. Men nej, de lägger jag inte ut här. Nån måtta får det vara!

Nu blir det promenad, vi är taggade till tusen!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det nya året börjat bra..god fortsättning!



Har du tänkt på hur grymt lik Sara e Sara Löfgren? ;o) Det har jag..



Kram

2010-01-02 @ 12:15:24
Postat av: Träningsglädje

oj semlor redan, det ska börjas i tid. haha. jag tror jag känner igen dig från gymmet nu!! :)

2010-01-04 @ 22:10:46
URL: http://traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0