Pretty happy!

Idag är bara en sån där dag. Ni vet, sån när man bara är allmänt pigg, glad och nöjd med livet! Man har ju så mycket att vara glad för, men som man bara tar för givet ofta.

Har slutat jobbet precis, ska slänga i mig lite medhavd lunch och sedan är det dags för frissan! Jag fegar nog ut, blir troligtvis ingen lugg den här gången. Kanske nästa ;o)

Åker till Malmö senare i eftermiddag *wohooo* Är så glad för det! Kommer bli en toppenhelg, det känner jag på mig.

Sänder ut lite positiv energi och kämparglöd!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Glöm inte att visa bild på nya frillan iaf, med eller utan lugg ;P



Ha en underbar helg i Malmö nu! Kram

2010-01-29 @ 19:55:55
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Linda

Säg bara till om ni vill ses nån gång. Hade vatt kul att hitta på nåt. Trevlig helg. Kram

2010-01-29 @ 22:08:28
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0