Puh!

Guuuuud, min dator kraschade igår kväll. Jag har varit så sjukt nervös över att alla mina foton ska försvinna, resten skiter jag i. Till slut fick jag igång den nu precis igen efter mycket om och men och hjälp av supporten, nu håller bilderna på att laddas över på annan hårddisk. PUH! MEN - är det normalt ha 4800 foton i sin dator?! Hahaha fyfasen va sjukt alltså!

Note to myself: BACKUP för guds skull! Detta vill jag aldrig behöva gå igenom igen, det säger jag bara. Vilket helvetes kval jag har lidit.

Ska fixa lite med det här nu så den inte kraschar igen nu, återkommer senare! :o)

Jag är så LÄTTAD!!!! Var helt hysterisk här igår kväll, tur jag var ensam här hemma hahaha. Inga vackra ord jag skrek.


Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0