Revansch - big time!

Åh så gött det var att få träna idag! Känns som att jag vilat en hel evighet trots det bara var en dag ;o) Kände mig pigg och kry i kroppen, hade massor energi (har jag fortfarande!) och kunde öka lite på två tricepsövningar, och på enarmsrodd (rygg). Kändes som ett riktigt bra pass! När jag har klar med styrkan så hade biggest loser precis börjat, och kunde inte motstå ställa mig lite på crosstrainern framför det. Och det jäkla programmet lurade mig till att köra 30 minuter på den, istället för typ 10 som jag tänkt från början. När jag kört 8 minuter var det paus och de höll på att väga sig. Fasen tänkte jag, jag kör över pausen med så jag får se lite vägning! Vet ni hur lång paus det var? 9 minuter! Alltså NIO minuters paus när programmet varat i 15 minuter. Det är helst sjukt. Så ja - det blev 30 minuter men sen var jag verkligen helt slut så det fick vara när nästa paus kom.



Nöjd och glad har jag nu glufsat i mig middagen som om jag aldrig sett mat förut. Chili con carne och sallad - mums va gott det var! Så enkelt, gott och relativt nyttigt :o)



Åh, har så mycket överskottsenergi efter träningen som både tar men också ger energi! Så nu håller jag på att baka bananmuffins, har modifierat receptet lite. Återkommer med bild och recept sen om det blir lyckat ;o)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe, ja jag brukar också träna framför tv ibland och har också insett hur otroligt långa reklampauserna är... Man hinner ju gå och laga mat eller dusche eller nåt i mellan liksom. Helt galet!



Bra pass tjejen! Själv drar jag till gymmet NU!! kram

2010-01-27 @ 07:37:42
URL: http://www.metroboggen.se/JeC
Postat av: Träningsglädje

what, 9 minuter?? jäklarns!! jag har också tyckt att det varit lång reklampaus men jag har aldrig klockat den. 9 minuter är ju en evighet!!!

2010-01-27 @ 10:35:05
URL: http://www.traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0