Skön söndag med mycket frisk luft.

Har passat på att vara ute en del idag :o) Har varit strålande sol från klarblå himmel även idag, och mellan 8 och 12 minusgrader ungefär. Har haft riktigt med bra kläder på mig, så jag har inte fryst nånting alls!

Har blivit två raska promenader, en på drygt 80 minuter på förmiddagen, och en på runt 60 minuter på eftermiddagen. Skönt! Drygt 18000 steg. Lagade lite mat innan Roger åkte hem, så vi fick 2 portioner var med indisk kycklinggryta och ris. Gott och skönt ha lunchen klar för måndag och tisdag! :o)

Tog lite fina bilder när jag var ute, med mobilen, men tyckte ändå de blev helt okej.


Slottsmöllan


Nissan, sett från Örjans Vall. Enda lilla bit som inte var frusen :)


Roger


Maria


Nissan, från Frennarpssidan

Imorn blir det promenad till och från jobbet har jag tänkt, och ett gympass på kvällen. Går direkt till Sats från jobbet, lagom promenad på cirka 30 minuter. Det är dags för rygg + triceps, har lagt till någon ny övning på rygg som jag ska testa. Samt köra lite tyngre och runt 6 reps. Känna mig för hur det känns, men tror jag ska köra på det nu några veckor i alla fall :o)

Är galet trött, trots mycket sömn i flera dagar. Men - det är nog all den friska luften som gör det :) Så om en stund blir det nya Body på spikmattan innan ögonen faller ihop.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig Jenny, men fotot på mig är inte mycket att ha... Sådana härliga promenader får vi göra ofta i vinter!!!

2010-01-04 @ 15:32:24
Postat av: Träningsglädje

åh vad fint det ser ut! ser fram emot att få komma hem :)

2010-01-04 @ 22:08:31
URL: http://traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0