Time is out.

Ja, för att avboka kvällens träningspass alltså. Har lite småont i huvudet/ansiktet, hoppas det inte är nåt med bihålorna på gång, det orkar jag inte med. Men - känner mig ändå pigg så jag kör på! Var i valet och kvalet men så gick tiden ut, man måste avboka en timme innan. Ops som det kan gå! ;o) Då måste jag ju träna.

Combat står på schemat + ev SatsFlow efterråt. Har varit på Flow en gång innan, det var rätt skönt men jobbigt också! Idag var det visst teknikklass, det kanske hade varit bra, det var ändå rätt svårt. Men 1,5 timme. Orkar jag det efter 1 timme bodycombat?

Jag har dessutom sjuuuuuk träningsvärk i benen sen igår! Går lite som en anka. Men det brukar bli bättre när man väl börjar röra lite på sig :)

Imorn åker jag till hjärtat i Malmö :D Äntligen, känns som en evighet sedan!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej och hå, träna på! ;P

Hoppas passet/passen gick bra!

För mig blir det rygg och triceps imon, det ser jag verkligen fram emot =)

Kram

2010-01-28 @ 20:58:46
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0