Träningssammanfattning vecka 4

Återigen dags för en sammanfattning av veckans träning, det är galet så fort veckorna går! Är rätt nöjd ändå med veckan, trots att det började dåligt i måndags.

Måndag:
vila (mådde inte bra)
Tisdag: rygg + triceps, 30 min crosstrainer
Onsdag: ben, 40 rask min promenad
Torsdag:
BodyCombat + Flow
Fredag: 20 min rask promenad
Lördag: bröst + axlar + biceps, 90 min rask promenad
Söndag: 60 + 60 + 15 min rask promenad

Totalt 10 h och 15 min.

Nu kör vi vidare mot vecka 5! Kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig :o)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Skitbra jobbat bruden! Shit vad du har tränat ;)

Många timmar har det blivit. Hoppas på en lika bra träningsvecka denna veckan =) Kram

2010-02-01 @ 10:25:16
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0