Yeah!

Yeah, härligt! Det är så skönt att bara få ta i och sparka och slå allt man kan, även om det är i luften :o) Bodycombaten blir jobbigare och jobbigare ju längre passet går och de två sista låtarna är grymma! Och maglåten till sist är en riktig magdödare! My god. Den är kort men ack så intensiv, det bränner mer än vad det gör på ett core-pass.


Fint hårband va? ;o) Haha. Grymt bra när man tränar. Köpt bakom disk av kusinbarn på loppisen förra helgen.

Saknade dock H på passet, så kan det bli ibland :/ Jaja, vi får väl tillfälle träna ihop snart igen hoppas jag :)

Jaaaaaaa förresten, på söndag börjar buggen i Laholm :D Lätt att jag ska dit och svänga de lurviga! Åh vad sugen jag blev när vi pratade om det på jobbet idag. Jag älskar verligen att bugga! Nördigt eller ej, I don't give a shit! KUL!

Precis ätit lite kyckling och ris, blir spikmattan i sängen om en stund. Snart HELG! Yeah! Jag ska till Gekås :D

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh jag vill också åka till Gekås... Men jag får nog vänta till det blir vår så att jag kan köpa vårkläder =)

2010-01-22 @ 09:16:19
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Ina

Du ser så himla pigg och fräsch ut! Va härligt! JAg får försöka bli lika fräsch snart :)

2010-01-24 @ 12:18:05
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0