BodyCombat is the shit!

Toksvettig och helt slut efter dagens bodycombatpass. Trots att vi kanske var 12 pers i salen bara så var där sjukt varmt redan från början, svetten bara rann av mig och jag var tokröd i ansiktet från början till slut. Sats borde verkligen satsa på lite bättre fläktar eller aircondition, blir riktigt hett inne i gruppassalen.


Hur som helst var jag ändå riktigt nöjd efter passet, det är ju bara så sjukt kul! :o)



Ojoj, ser visst lika sliten ut idag... får skylla på för lite sömn och att jag verkligen behöver semester. Sömn och ledighet = ytterst välbehövligt just nu. Och ser ni, jag hade annan färg än svart på mig idag minsann! Händer inte så ofta. Men - tvättar man för sällan så blir det så, haha.

Kommentarer
Postat av: Ina

SÖÖÖT! =)

HHAHAHHAHAAHAH!!!! My goood! Samma sak med mig idag, för första ggn, ang. tröjan! Hahahaha! Vad sjukt :D



Allt bra med godingen?=)

2010-07-23 @ 01:06:23
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0