Nu går det bannemej åt rätt håll!

Ikväll har mina ben fått veta att de lever, mina bicepskompisar likaså. Blev ett sent pass, började kring 19.45 och hann således äta både frukost, lunch, mellanmål och middag innan passet. Och jag märkte av den extra energin. Kände mig stark, ökade i alla övningar och kände mig oövervinnerlig! Är nära mitt PB på knäböj nu igen, så ja - jag börjar verkligen komma tillbaka till där jag "slutade" innan Göteborgsvarvet. NÖJD!

Avslutade knäböj i Smith med 6 reps på 66 kg - och då väger ändå jag själv mellan 55 och 60. Det är jag jäkla nöjd med! Hade nog orkat lite högre vikt, men det ska jag ta nästa gång. 71 kg är mitt PB från tidigare i våras.

Även bicepskompisarna börjar komma i form igen. Åh vad det är motiverande när man märker att man blir starkare och att det går åt rätt håll! Man vill bara mer och mer, längtar redan till nästa pass!

Precis mumsat i mig kvällsmålet, macka med ost och en proteindrink. Mumsfillibaba!



Ja, jag vet. Jag kunde inte låta bli att ta en tugga + lite proteindrink innan fotografering ;o)

Kommentarer
Postat av: Ina

BRA JOBBAT!!! Fan vad najs! =)

2010-07-02 @ 08:18:36
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Pia

Åååååh vad roligt att du kommit så långt och har din toppform bakom hörnet! GRATTIS!!!! =)

2010-07-02 @ 08:48:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0