Malmö it is!

Sitter på tåget till Malmö nu, gud så mycket smidigare det är när man har mobilt bredband och man kan använda sin bärbara dator till nåt vettigt ombord på tåget ;o) Tack Maria för att jag fick låna din dongel! :D Nu går det hur bra som helst att surfa, tåget står still och väntar på ett mötande tåg, sällan det händer. Varför väntar aldrig det andra tåget när jag åker? Alltid mitt tåg som väntar av nån anledning. När vi har åkt går mottagningen fram och tillbaka, men som sagt, tiden går mycket fortare när man kan surfa.

Hann dra av ett mycket bra pass på gymmet för några timmar sedan, blev bröst, axlar och triceps. Var endast en kille i gymmet när jag kom, och sedan kom ett par till men det var hur lugnt som helst. Det är man inte van vid, det var verkligen skönt! :o)

Undra vad man ska äta ikväll... känns som att det blir nån köpemat. Tror jag väljer mellan sushi och en sallad från Go Green. Hm, är ju faktiskt internationella sushidagen idag, visste ni det? Jojomensan, visst är det de :o) Så kanske skulle man fira detta med just sushi. Bestämmer mig lite senare :o)

Jag är jätteshoppingsugen! Så om jag får som jag vill så blir det en sväng till Ikea imorn, I like. Tänkte dessutom gå en sväng till Deischmann och New Yorker också :o) Yeeeeey! Shoppaaaaaaaaa! Tur man får lön snart så man kan sätta sprätt på dom sista slantarna ;o) Nej okej, så illa är det inte, men ändå *hihi*.

Nu rullar tåget, hoppas det funkar att publicera detta också nu bara. Funderar på att skriva ett inlägg om min viktresa som började 2005, med både text och lite bilder. Men bara om det finns intresse för det? Funderar på det i alla fall.

Åååååh nu finns det "signaltekniska orsaker" så nu kryper vi fram, med "reducerad hastighet" ytterligare NÅGRA KILOMETER! My god, undra om jag kommer fram till Malmö idag.



Mina fina örhängen jag fick av hjärtat i julklapp. Ringen jag fick när jag fyllde år matchar, det är från Laila Bagges kollektion Rock by Sweden. Love it!

Kommentarer
Postat av: Mari

Skulle gärna läsa om din viktresa. Hälsning från träningsintresserad tjej som hittade hit via Funbeat

2010-06-18 @ 20:16:55
Postat av: Jennie

Det vore superintressant att läsa om din viktresa!



Ja det är verkligen skittrist att vara så här förkyld. Hostar sönder lungorna, bläää!



Ha en trevlig helg =) Kram

2010-06-19 @ 11:55:06
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Linda

Jag vill oxå gärna läsa om din viktresa vännen. Kram

2010-06-19 @ 13:08:57
URL: http://lindaiamthestarinmylife.blogspot.com

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0