Påfyllning + allmän förvirring...

Idag har jag verkligen fått påfyllning här hemma - av lite av varje kan man säga! :o) Var inom stan en sväng efter jobbet och fyndade en jeanskjol, en kofta och 3 par trosor för 300 kronor totalt. Riktigt nöjd där! Sedan vart jag en sväng på Hemköp och Nergz livs och hämtade ut paket från H&M och från Top Formula. Najs!




Vet att bilden är skitdålig... Nattprotein, preworkout, fatburner och carb blocker. Ja, det var rea och gratis frakt ;) Då kan man passa på testa lite nya saker! Beställde jeans från H&M och hör och häpna - de passade! Så jäkla gött! Tycker aldrig att de gör det annars :/ Har jättesvårt hitta jeans som passar både runt midjan och låren. Big problem!

Imorn blir det fullt upp som vanligt. Morgonpromenad, jobb, träning och sedan avslutningsvis minigolf med grabbarna och Maria. Kul! :o)

Mindre kul att jag har "slarvat" bort mina nycklar... Roger körde mig till jobbet imorse och jag var noga med att tänka att jag skulle ha med mina nycklar eftersom han låste dörren, men ändå hade jag inte dom i min påse på jobbet när jag skulle hem. Inte låg de hemma heller - eller i Rogers bil. Så var är dom?! Jo - jag kom precis på det tror jag - i kylskåpet på jobbet?!?! Ja, du läste rätt. Jag tror dom är där i alla fall, i min påse med mellanmål jag hade med mig imorse men aldrig åt. Jag håller tummarna allt vad jag kan för att dom är där, annars är det illa. Både husnycklar och cykelnyckel med mera i knippan :S Detta är så typiskt mig så det är inte klokt. Jag kan slarva bort det mesta. Det andra som jag har slarvat bort här hemma för tillfället och som fortfarande inte hittats på flera veckor är min dosa till internetbanken samt en stor hårfön. Sjukt, jag vet.

Just ja, fick ju lite presenter igår. Fick pengar till kläder + kläder, bikini, ny blender (eller klart den var ny, men jag menar att den jag hade är sönder), biljett till Thomas Pettersson i höst samt tågbiljett t o r Göteborg på lördag när vi ska till Älvsborgsfästning på utflykt. Och så fick jag anmälan till Prinsens minne i augusti också :o) Häromdagen fick jag duschtvål + bodylotion av mina kusinbarn och presentkort av min moster + man, kusin + kusin med sambo. Gulligt!

Av Roger fick jag en jättefin ring från Rock by Sweden av Laila Bagge - precis en sån jag hade önskat mig för läääängesen, tänk att hjärtat kom ihåg det :) Fick örhängen i julas i samma stil, kanoners! Den är dessutom mycket snyggare i verkligheten än på bild, det var svårt få till en rättvis bild. Men man ser ju ungefär i alla fall.




Nu blir det sängen här så man orkar upp imorgon för morgonpromenaden. Imorgon kommer jag ha en ny utmaning också som sträcker sig fram till semesterstart. Be back for that! ;o)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh jag håller också på att testa både carbblocker och fatburner från topformula. Det jobbiga är bara att jag glömmer bort att ta dem. Jag kommer ihåg till frukosten men inte till lunch och middag. Måste kanske ställa alarmet på mobilen för att komma ihåg ;P hihi. Har ju inte direkt fasta mattider...så det kan bli svårt det med...får skärpa mig helt enkelt...

Ska bli kul att höra vad du tycker om dem också...jag tror att de ger mig nåt iaf...det känns så på kroppen =)

2010-06-09 @ 22:21:57
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0