Pigga och fräscha idag?!

God förmiddag!

Hur mås det idag? Här är det tipptopp! Både jag och Roger körde på nyktert igår och vi är oförskämt pigga och fräscha idag måste jag säga :o) Sov länge men nu är vi på G. På väg ut på en powerwalk och senare i eftermiddag blir det ett pass på gymmet tillsammas. Inte ofta vi tränar ihop, ska bli jättekul! Bröst, axlar och triceps står på schemat för min del och biceps och triceps för hans del.

Tänkte jag kunde bjuda på lite bilder från vårt midsommarfirande igår, en lugn och mycket trevlig dag + kväll!



Midsommarlunch!


Finaste grillen!


Sött snapsglas, inte sant?


Mosters man som är ute och fixar grönska till midsommarstången ;o)


Vi tjejer stack iväg och plockade lite Lupiner :)


Gekås-påsar är bra att ha :)


Fiiiina!


Grönskan på plats...


...och så även blommorna! Fin, inte sant?


Den obligatoriska dansen runt midsommarstången!


Jag och mina kusinbarn, de växer snart ikapp mig! Gaaaah... Inte så svårt dock, haha.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Sv: Jag ska springa Kretsloppet här i Borås om du känner till det?

2010-06-27 @ 10:28:11
URL: http://maliniform.wordpress.com

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0