Aaaaaj!

Ajajaj, jag tror jag dör. Jag har sån sinnessjuk träningsvärk i mina ben så det är helt galet. De är dessutom svullna då jeansen är jättetighta över låren, det var dom inte i söndags. Så har massor av vätska i musklerna också.

Där får man för att man tar i lite extra :o) Men det är en skön känsla! Har dock huvudvärk nu, inte lika skönt, och är skittrött. Blev en vilodag idag då kroppen är trött och mör, men har varit iväg och handlat och jag har tvättat. Ska bara hämta upp tvätten nu och sen marsch i säng så är jag nog piggare imorn :)

Då är det dags för bröst + axlar + triceps. Yeeey! FREDAG! Blir lite fredagsmys ihop med en kompis, ska fixa nån god mat, har inte bestämt vad än. På tal om det, min utmaning går galant. Och jag har räknat kalorier hela veckan och jag har hållt mig till planen. Bra där Jenny!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jajemen...bra där Jenny =) Tycker nästan att det är lättare att vara "duktig" när man räknar kalorier. Jag har ingen exakt kalorigräns under dagarna men försöker hålla mig runt ett bestämt mått!



Haha jag har också grym träningsvärk i ben och rumpa...får liksom vagga fram. Och det gjorde nästan ont igår när jag ställde mig på crosstraínern...iaf innan jag blev varm! Hehe...



Jag ska köra axlar och kanske lite mage idag efter jobbet. Det blir veckan sista styrkepass på gymmet...sen har jag fått med allt denna veckan...blir lite välförtjänt vila från styrkan i helgen...men lite cardio ska jag nog få till =)



Ha en bra fredag...jag är såå glad att det äntligen är helg =)

2010-03-19 @ 08:53:53
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Joanna

Hej!

Jag har inte hunnit läsa allt, men undrar varför du räknar kalorier?

Hoppas du har haft en mysig kväll och får en helg full av träning :) Mvh

Joanna

2010-03-19 @ 22:32:17
URL: http://jojostraning.blogg.se/?tmp=08193158

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0