Återhämtningsdag.

Har haft en skön återhämtningsdag idag, kan behövas efter en sådan matförgiftning. Att man kan bli så dålig?!

Har i alla fall jobbat som vanligt, ätit och druckit upp mig lite igen och fått krafterna tillbaka :o) Vart lite seg imorse och skakig när jag cyklat till jobbet men nu känner jag mig fit for fight igen! Blev i alla fall en 45 min rask promenad tidigare ikväll, sköööönt.

Internationella kvinnodagen idag, har ni firat? Utan att lägga nån politik bakom så tycker jag bara rent generellt är det är lite löjligt på nåt vis. Är resten av årets dagar männens då eller?

Var demonstration på torget när jag gick förbi på min promenad, men som ni ser nedan var där inte så mkt folk av någon anledning ;)


Riktigt dålig kvalitet på bilden, det var verkligen inte så mörkt ute. Bilden nedan visar mer rättvist ljus.



Nu är det både Spårlöst och Svenska Hollywoodfruar, gaah! Får nog slå lite mellan de olika programmen :)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ina

Heii!! Har vart helt off från datorn nu under helgen. Vilken skit du åkte på! GUD vad jobbigt, stackare! Skönt att du mår bättre nu iallafall. :(



JAAA!! Du ska till Göteborg!!! Vad roligt! Fast du kanske har fullt upp iofs. Om du ska hit en annan helg annars, så ska jag dra ut dig på trädgårn :D



Vad ska ni göra mer än att shoppa o så här?=)



KRAAAAAAAAAM!!! (L)

2010-03-08 @ 21:32:19
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Malin

Vad skönt att du kom i väg på en promenad i dag och att du är bättre. Skönt att det inte drog ut på det.

Kram på dig.

2010-03-08 @ 22:38:25
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Jennie

Skönt att du är fit for fight igen! Bra att du började lite lugnt med en rask promenad. Kroppen blir ju så svag efter något sånt så det gäller att ta det lugnt. Hoppas att du kan börja köra hårt på gymmet nu igen =)



Ja precis, nu tänker jag också mer så. Vad behöver jag äta för att jag ska orka träna idag, hur mycket behöver jag äta efter träningen för att den ska få maximal effekt. Sen kan man ju fortfarande ha lite koll på kalorierna och bara välja sån mat som är nyttig för en. Men det är ett mer sunt förhållningssätt till mat och träning. Det känns bra att ha de tankarna nu istället =)

För övrigt kommer det ännu ett inlägg i min blogg om dumma kommentarer och folk som tänker fel kring mat och träning (hörde nämligen en så korkad kommentar på tåget igår)...

Jaja, läs inlägget om du vill ;P



Ha en toppendag! Kram

2010-03-09 @ 08:56:06
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0