Back in business!

Yes, idag var jag tillbaka ute i gymmet igen, så häääärligt! :o)

Blev ett helt okej pass; rygg och biceps. Jag blev sen från jobbet = det blev lite väl långt mellan lunch + mellis och träningen. Inte helt optimalt kände jag, men det funkade ändå helt okej! Skönt att vara tillbaka i gymmet, känner mig så himla hemma där nu och jag trivs kanon där jag går mellan de olika övningarna och bara njuter i min egna lilla värld med grym musik i mp3:n i öronen :o)

Blev 30 min promenad dit från jobbet + 5 min uppvärmning på crosstrainern, men ingen mer kardio. Fick räcka för idag :o)

Åååh imorn bitti ska jag både till sjukgymnasten och till tandläkaren. Om de ligger nära varandra? Njae, inte direkt. På helt olika sidor av stan. Först sjukgymnasten som ligger åt ena hållet, sen får jag ta bussen tvärs genom hela stan och utåt utkanten åt andra hållet till tandläkaren. Och sen till jobbet. Jaja, lika bra få det gjort samtidigt, så slipper jag vara flexledig två morgnar. Alltid nåt positivt.

Har inte bestämt mig riktigt än, om det blir spinning eller ben i gymmet imorn. Lutar åt spinning! Fick allt lite blodad tand förra veckan, så kul det var! Och Peter som har det på tisdagar är riktigt peppande.

Nu slappe i soffan innan det blir tidigt sänggående, förstår inte varför jag är så grymt trött? Sov mycket i helgen dessutom. Hmm. Jaja, bara till att sova lite extra så löser det sig säkert. Börjar få jäkla ägglossningsvärk också, grrr. Hoppas inte det blir lika jobbigt som förra månaden!

Puss på er!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0