Check på den!

40 min morgonpromenad avklarad, helt underbart! Så behagligt i luften, knappt någon vind och fåglarna kvittrade. Nu är jag pigg och på gott humör, kommer säkert vara så resten av dagen! :o)

Därmed klarade jag min utmaning, som jag skrev på Funbeat i söndags, att gå morgonpromenader måndag till torsdag den här veckan. Check på den! Imorn ska jag upp alldeles för tidigt för att gå en morgonpromenad. Kanske går jag till jobbet där vid 05.30...


Vi har fantastiskt fina promenadstråk i Halmstad, man tänker inte alltid på det...

Kommentarer
Postat av: Madelene

Härligt att starta dagen med frisk luft! =)

2010-03-25 @ 10:09:49
Postat av: Anonym

KL 8.15 va jag på gymet. Slängde i mej två bananer i bilen:))Sus

2010-03-25 @ 10:27:14
Postat av: Träningsglädje

det är fritt fram på galgberget!!! :) skillnad bara mellan två dagar!!

2010-03-26 @ 15:32:21
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Jennie

Jättebra jobbat som sagt. Man kan om man vill! Det kanske blir fler morgonpromenader i helgen??

Vi har varit ute på en förmiddagspromenad idag iaf...ute vid sommarstugan, jag mamma och pappa. Mysigt och vårigt!



Haha ja Gekås is the shit! Väldigt bra priser tycker jag och man hittar ju nästan alltid massa snyggt! Skönt att liva upp garderoben lite =) NU ÄR DET VÅR ;)

2010-03-27 @ 13:41:34
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0