God morgon!

Vaknade till härligt fågelkvitter ett par minuter innan klockan ringde idag, och jag känner mig helt utvilad. Otroligt skönt! Dock har jag en jäkla ägglossningsvärk som inte är av denna värld. Kom i sedvanlig ordning smygande för att eskalera igår lagom till att jag var ute och sprang. Var nog som värst igår kväll när jag skulle lägga mig tror jag, är liiiite bättre nu. Vad har ni för tips mot detta? Vet att ni är en del som läser, kunniga är ni säkert också ;o) Det håller som sagt i sig mer än ett dygn, oftast, även om jag tar vanliga värktabletter, suck...

Håll tummarna för att det blir ännu bättre under dagen så att jag kan köra mitt efterlängtade BENPASS ikväll! Har fått till två grymma benpass senaste veckorna, undra om jag kan slå det idag. Tveksamt. Men I'll do my very best! Eller vafan är det för attityd. Klart jag kommer få till ett ännu bättre benpass ikväll!

Önskar alla en trevlig onsdag! Oj, bara en morgon till att gå upp innan påskledighet visst. Hoppsan! Gud så skönt.




Snart, snart, snaaaaart?! Hoppas!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0