Härliga fredag!

Åh vad jag gillar fredagar, nästan lika mycket som jag har börjat gilla söndagar! Men bara nästan. Blev ett grymt bra pass på gymmet i eftermiddags, såååå härligt! Bröst, axlar och triceps fick veta att dom levde minsann! Körde bl a en "ny" (för mig) maskin för axlarna och ja, den visste var den tog! Har lite svårt ibland att få bra kontakt när jag kör axlar, men denna var grym. Kul! Dessutom blev det en 60 min rask promenad med min mamma lite senare på eftermiddagen. Träningsvärken i ben och rumpa har lättat något, och när jag väl börjat röra på mig går det hur bra som helst. Lovely!

Så ikväll var jag värd att både färga håret och lägga ansiktsmask - vilket gjordes tillsammans med världens bästa Maria. Perfekt avslutning på en härlig dag!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Jossan i gbg

Hejje och tack för omtanken om huvudvärken. Jag har samma typ av kudde som ja alltid haft så jadu... kanske bprde man byta.. ska sno Andreas kudde inatt haha.. :) hoppas du har en grym helg!

2010-03-19 @ 23:38:51
URL: http://www.metrobloggen.se/jossanigbg
Postat av: Ina

Önskar dig en trevlig lördag=)

2010-03-20 @ 07:03:35
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0