Hell yeah!

Fick till ett riktigt bra benpass idag igen! Det är så jäkla härligt när allt flyter på, man har rikligt med energi och ork och man kan ÖKA VIKTERNA konstant! Tredje benpasset i rad som går grymt - och det pekar bara åt rätt håll! Hääääärligt! Körde fyra övningar - men körde dom riktigt tungt. Var helt slut i benen när jag skulle ta mig hemåt :o) Gissar att jag kommer ha lätt (läs: svår) träningsvärk i rumpan och låren imorgon! Underbart!

*Benböj - ökning av vikt, nu är jag en BRA bit över min egna vikt i benböj *nöjd*

*Sumo squats - premiär

*Utfall - ökning av vikt

*Benpress - ökning av reps

Nu blir det sista målet mat för idag; macka och stekt ägg. Mums! Märkte att jag ätit ovanligt lite idag, bäst få i sig bra med mat så att musklerna växer.

Imorn blir det premiär på Bulls uteservering - jaaaaa nu är det vår minsann! :o)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Uteservering? Najs. Jag blir avundsjuk :)

2010-03-31 @ 22:26:15
URL: http://motionsinspiration.blogg.se/
Postat av: Jennie

Härligt pass, bra jobbat!



Haha nja, jag vet faktiskt inte om godis är så himla gott längre. Mår faktiskt mest dåligt av det...så det får bli stopp för det igen, iaf efter påsk! Fyller ju år på måndag så det ska väl firas med nån tårta eller så ;P

2010-04-01 @ 22:00:18
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0