Inte ensam direkt :o)

Eftersom jag inte sprungit på rätt länge, så kör jag nu en mjukstart och "inskolning". Blev 25 minuters löpning idag också, så otroligt skönt ute! Idag hade jag dessutom både pulsklockan och mp3:n :o)

Som sagt sprang jag ju cirka 25 minuter, och endast på asfalt. Inget särskilt promenadstråk eller slinga, utan en lagom runda runt stan och så. På dessa relativt få minutrar och kort sträcka mötte jag 10-15 personer till som var ute och sprang! Hey - är det vår eller är det vår?! Lovely!

Nu blir det Mästarnas Mästare. Hoppas Thomas Johansson åker ut idag. Vill ha Brolin och Armand i final i alla fall :o) Hejja hejja! Vem håller ni på?

Ciao!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0