Inte helt bra va? :/

God morgon!

Eller god och god. Kom inte ut på nån promenad, trots att jag missade desperate och kom i säng i tid. Vaknade med huvudvärk, snoozade typ 3 ggr, bestämde mig för att ställa fram klockan 30 min och halvsov den tiden. INTE BRA! Huvudet blir ju inte ett dugg bättre av det, bätter jag hade tagit mig upp direkt och ut :/

Nu har jag duschat och ätit frukost och nu är huvudet lite bättre. Ska försöka dricka mycket vatten idag, tror det var brist på det igår som gjorde att jag vaknade med huvudvärken.

Solen strålar och det verkar vara underbart ute! Ska cykla idag för första gången på hur länge som helst! :o) Härligt!

Hoppas ni får en bra onsdag!

Puss


Det härliga utbildningsmaterialet ;o) och min frukost bestående av ett glas minimjölk och en macka med mosad avokado och kalkon. Vi får macka om ett par timmar på utbildningen också så jag ska nog klara mig hihi.

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0