Ny vecka, nya tag.

Den här veckan började kanon! Slutade dock sådär, det vände nån gång där kring torsdagen ungefär. Blä! Men, jag försöker vara nöjd ändå! Jag klarade mitt mål med morgonpromenaderna, måndag till torsdag och det är jag grymt nöjd med kan jag lova. Sen har jag ätit, ätit och ätit känns det som. Ingen träning what so ever torsdag till söndag, bara mat, godis, mat och godis. Lite överdrivet kanske, men ja ni förstår.

Imorgon börjar en ny vecka = alla möjligheter i världen till att göra den till en bra vecka! Påsk och annat till trots :o)

Ska sätta igång och plocka iordning här inför veckan, och göra lite mat så man har ett par matlådor klara också, det är alltid skönt. Ska bli en otroligt bra träningsvecka, det har jag bestämt! Och då gäller det att vara så förberedd man bara kan, då flyter allt på. Planering är A och O!

Men vilken bra idrottshelg det varit då! Först fick man se Drott vinna mot Alingsås i Arenahallen igår, en fantastiskt rolig handbollsmatch! Och idag krossade HBK Åtvidaberg med 4-0 på Örjans Vall :) Underbart ju! "De ä ju straolande ju, dö belåtet!"

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0